Online Diary It's all about her ♡: Sakai --'

Friday, December 28, 2012

Sakai --'

Sakai . Semamangnya sakai . Awk buat saya dah dua kali mcm tu . Ada saya nak text awk mcm tu ? Ada ke ? Tak ada pun . Jgn lah nak buat saya benci awk . Saya tak paksa pun awk dtg sini . Lagi pun semalam saya mmg nak cakap dkt awk tak payah datang . Tapi awk selok tanya saya tak nak tidur ke ? Tak mengantuk ke ? Sampai saya terlupa nak cakap . Faham lah sikit . Abg saya ada dekat rumah . Awk ingat dia nak ke bg adik perempuan dia keluar --' Saya bukannya lelaki senang je nak keluar saya ni perempuan . Kalau nak keluar mesti mak bapak dan abg saya tanya nak pergi mana . Tak faham langsung saya punya keadaan . Ish . Nak text gitu , fikir dulu . Faham sikit keadaan orang -.-'
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen